slide show

Mixed

 
Sorry för den dåliga bilden, tog den med iphonen på jobbet precis när jag var klar med naglarna. tänkte ta en med systemkameran här hemma men tejpen på pekfingret började lossna lite på sidorna (jag och tejpen är inte bästa vänner) så det blev inga bra bilder. men såhär blev mina senaste naglar iallafall, gillar ni dom? ♥
 
antar att det kommer frågor om det så svarar på det på en gång, det glittriga nagellacket jag har på långfingret är OPI 'I snow you love me' och jag har satt fast glittret med en pensel en efter en, tar ju ett tag men det blir så fint. har ett silvrigt nagellack innan som bas med.
Sara

Snyggt! :D

Linnéa

Tjusigt, älskar verkligen den där nageln med ankaret på <3

caroline

men snyggt! :D

Emma

SÅ otroligt fint! :)
Svar: Ja att han är! :)
Kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snyggt!

Alice och Rebecka

åhh vad snyggt!

Mikxki

Gud så snyggt! :)

Mirjam Wallmark

Snygga!
sv- Ja verkligen :) Kul att äntligen bli nöjd med själva färgen!

kram

Anita

Snyggt!

Elly

Fin blogg! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: