slide show

Instaweek @juliailgren1

 
De senaste från min insta! de långa spetsiga naglarna var bara till för en modevisning vi hade på salongen och inget som hon själv hade bestämt ifall ni undrade hehe.
 
måndag idag och jag är ledig, hur skönt? pga modevisningen vi hade i lördags (var på jobbet redo för att fixa naglar 7 på morgonen) så har jag sovit väldigt lite för jag gick även upp 4 på morgonen för att hinna fixa mig själv så har jag fortfarande en del sömn att ta igen. men tänkte iallafall ta en pw i solen och sen njuta lite av mina lediga dag bara.
Linnéa

Fina bilder <3

Ja, långklänningar är så snyggt - synd bara att jag är alldeles för kort för att kunna bära dom :S

Jessica

Så snygga naglar :)

frida christina

Vilka härliga bilder!

Josefine Diorne Dior

Kul med mycket nagelbilder. Älskar det verkligen :)

Svar: vad bra :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: