slide show

I min väska

 
Jag rensade lite ur min väska igår, tyckte det var dags nu för jag har lyckas haft kaffepulver från paris, (har legat där ett halvår alltså) tunnelbanabiljetter, massor med gamla kvitton, tippar (hade med det till jobbet för att få lite inspiration till tipparna jag målade där) och lite annat. dock så var ju inte mobilladdaren, iphonen, nycklarna och tåg/busskortet där i just nu för det ligger i jackfickan annars men det fick vara med på bilden ändå för det är sånt som alltid är med mig.
Amanda

dDet var en hel del :)

Michelle

Åh! Jag hade tänkt att göra en "what's in my bag video" men eftersom att jag har så mycket skolsaker som tar plats i väskan tyckte jag att det skulle bli så tråkigt! Får bli när jag slutat skolan (till sommaren, längtar!!!)

Svar: åh men du får plocka ur några av skolgrejerna isf ;)
Julia

Sofie

Älskar läkerol yup!

Emelie Andersson

Många men bra saker i din väska ju! :)

Sv: tack så mycket! :D

Nathalie Tegelstam

Intressant inlägg :) kram

VERONICA - modeblogg

Mycket nödväntigt och onödigt, så som alla tjejer har i sina väskor haha! :) Kramar

Svar: haha ja precis!
Julia

Linnéa

Tack såååå mycket, är supernöjd med mitt nya vitrinskåp <3

Spännande :p

Angelica

Hej. Allt bra? Ha en härlig måndag!

Svar: det är bra själv?
Julia

ALVA (foto) ♡

Super fin blogg.
Och härligt inlägg, tycker sånt är as kul och se vad andra har i väskan! :)

H A N N A ♥

Älskar din väska, så snygg! :D

Svar: ja jag älskar den:D
Julia

Emma Broberg

läkerols yup är så himla gott!! ha en fin kväll. <3

Svar: ja verkligen! :D
Julia

hanna

visst var det snygga saker :D

åh kul att se vad du har i väskan!

Lydia

Härliga bilder!

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.

Nömen du, du har precis likadan plånbok som mig ju! Vad roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: