slide show

Heartshaped

 
Alltså kolla in den här superfina hyllan som fick följa med mig hem i veckan som jag använder till mina fina OPI lack (fast alla fick inte plats hehe). gillar den verkligen! ♥
Emma Broberg

så himla fin :D ha en fin kväll, kram. <3

Nathalie Tegelstam

åh vad fint!!

Hanna

Vad söt hylla :)
Sv: Det var super gott :)

Linnéa

Åh, vilken superfin hylla <3

G I N A ~

åh så fint! Jag har alla mina nagellack i hyllan bland mina böcker.. men detta var så mycket finare :D

Jessica

Blev riktigt fint :)

Sara Ekman

Jättefin! :)

Alice

Riktigt snyggt!

Frida

Vilket fint sätt att förvara nagellacken på! Och shit vad många OPI-lack du har! :)

Svar: haha och fler har jag! ;)
Julia

sara

vilken söt hylla :)

Josephine - Living in London

Så fint! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Älskar också OPI! Så najs med hyllor att kunna "displaya" sina lack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: