slide show

BLACK

 
Såhääär såg jag ut idag, tog bilderna lite snabbt innan jag var tvungen att dra till tåget och nu är det faktiskt ljust ute halv 8 på morgonen men fortfarande inte nåt riktigt bra ljus så får använda blixten ett tag till och då blir bilderna tyvärr inte lika bra. jaja här kan ni även se hur min dipdye med fakefärgen blev, den fäller så sjukt mycket så hela mitt rum var typ rosa först haha men efter att ha lockat och sovit med det så börjar färgen gå ur lite, det var finare igår.
Eleonora Adriana ♥

Snyggt!

VERONICA - modeblogg

Gud så snyggt! Älskar ditt hår, så häftigt :) Och outfiten är to-kill-for :) Kramar

Emma

Så snyggt löshåret blev med färgkritan :)
Hoppas du får en fin helg! :)

Ida Gratte

Fint! :)


sv: Tacktack :)

linda

jätte fint

Nathalie Tegelstam

Så snygg outfit! :)

Sara

Snyggt! :D

Linnéa

Hihi, tårtan var riktigt god <3

Fint :p

Sara Ekman

snyggt :)

- Caroline

Vad fint!

sv; Tack så jättemycket :D

Johanna - A dream as a model ♥

Fint :D

♫♪ sandra

snyggt!

Lisette Kepp

Jag gillar den rosa färgen. har själv köpt och ska försöka använda den...testa på en slinga...precis allting var rosa! haha.

Svar: haha ja allt blir verkligen rosa :p
Julia

Anita

Snyggt !

sophie [HOBBYFOTOGRAF]

dipdyen blev ju jätte bra! snyggt!

anna

så snyggt!! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyyyggt med helsvart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: