slide show

ARLANDA

 
jag gillar faktiskt arlanda väldigt mycket, flygplatsen är liksom lagomt stor och det är lätt att hitta.
 
Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget haha men känner för att skriva av mig lite även om det kanske blir lite luddigt. Såå jag funderar på att gå en flygplatsutbildning (på arlanda) lite senare i vår för jag vill verkligen jobba på en flygplats, helst arlanda men även västerås flygplats funkar så länge. jag trivs ju hur bra som helst med det jobbet jag har nu och jag älskar att hålla på med naglar men jag känner att det är inget jag vill hålla på med hela tiden, jag kan tänka mig att ha det som deltidsjobb eller liknande. men iallafall så hade jag tänkt gå den utbildningen men vi får se, jag tror att jag hade tyckt det varit kul iallafall! fina framtidsplaner jag har haha.
 
skulle ni kunna tänka er att jobba på en flygplats och som vad isåfall?
Mirjam Wallmark

Jag gillar också arlanda!
sv- Hihi okej c;

kram

Anita

Gillar också Arlanda :D

Sara Ekman

Jobba på flygplats är nog kul! :) Jag har bara flugit från Arlanda en gång :) Åker mest från Landvetter, men har även flugit från Köpenhamn några gånger :)

Svar: ja det verkar kul! :) jag har bara flygit därifrån haha :)
Julia

Ida Gratte

åå tack fina du :)

ha en fin onsdag!

Julia T

vad spännande jobb säkert :) jag skulle nog dock bli för lockad att vilja åka utomlands men bara alla andra gör det hela tiden ;)

Svar: haha ja det skulle jag nog med bli ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: