slide show

We♥it

 
Idag (och resten av hela veckan) kan jag leva på tanken att jag är i new york nästa vecka!! shit pommes vad jag lääängtar. något som dock är lite mindre roligt är att sista dagen på flygplatsutbildningen är imorgon, idag har vi prov och engelska presentation. imorgon ska vi iallafall till airside på terminal 5 och det ska bli kul att gå runt där även om man har gjort det flera gånger förut.
Catrine

härliga bilder!! åh ny :D

Alicia

Fina bilder!

MATILDA

åh vad nice inspo :D

Lydia Elstig

Härlig inspo!

V I L M A L A ♔

Åhh såååå fint :D
New york din bajskorv!! :((

Nathalie Tegelstam

Så härliga bilder, verkligen underbar inspiration :) kramkram

VERONICA - modeblogg

Underbart collage! Gud så underbara och fantatsiska bilder, sån inspiration! :) Längtar så till man får se bilder när du är där! Hoppas du får en grym start på veckan, kramar på dig fina du!

Linn

Härliga bilder!:D

Emma

Häftigt. Jag hoppas att du kommer ha det bra i NY :)

Johanna Svensson ♡

så fina bilder :) Älskar we♡it

maria at inredningsvis

HÄRLIGA somriga foton :) hoppas att ni har bättre väder än oss här i GBG åska och spöregn :( vart tog sommaren vägen.

Ny post ute en inredningsbutik från Norrland ingen får missa :)

Ha en härlig helg.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: inge åska har vi men massa regn :/
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: