slide show

Vintage roses

 
Testade mitt nya nagellack från OPI i söndags som jag gjorde en design till. jag hade dock ett liite mörkare rosa lack under för att det skulle täcka mer och sen målade jag på den här från OPI. gillar ni naglarna? ♥
Sara Ekman

Superfina!

Linda

älskar dom!:D

Isadora

Åh men gud så fina!! :)

Fashion Safari

åh så fint med rosa!

Erica

Snyggt! Är riktigt imponerad över rosorna, de blev verkligen bra! :)

Life of Johanna

Jätte snygga

Emma Grann Fotografi

Åh wow!! Älskar dem!

Ida ☯ the sky under the sea

Love it! Mycket fint rosa lack också, men är det jelly-ish annars, om man inte har ett täckande lack under? :)

Svar: ja det är den men med ca 4 lager så ska det vara någorlunda täckande :) men inte så rolig att måla med tyvärr..
Julia

Meg

Så snyggt!

sara

åh så snyggt! :)

Malin

Supersnyggt!

Jenny

åh så fint!

Nelly

Så söta naglar! :)

linnea

Amen jävlar vad skillad du är!!

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg hos mig!
http://linneajosefin.forme.se/2014/juni/tavla-om-dagens-blogg.html#comments
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: