slide show

Vinnande design - maj

 
Det är alltid lika kul att se vilken design som är eran favorit för vi har aldrig samma åsiker hehe. eran favorit gillade jag faktiskt också men tyckte det såg lite slarvigt ut runt nagelbandet (kollar man på en större bild eller såg dom irl så syndes det bättre) så därför fick USA flaggorna bli min favvis, färgerna var så fina tillsammans på dom också. ♥
MADDISENJ.SE

Tack så mycket för de fina orden i mitt inlägg om den osminkade sanningen <3

Den översta var sjukt läcker

Rebecca

Så snyggt!

jossan

Verkligen snygga! :)

sV: Ja det ska bli så himla kul! :D

Isabelle

Snygga!

Sv: Ja verkligen, särskilt på sommaren!

Johanna - A dream as a model ♥

Nej då det såg inte allas slarvigt ut, men du är ju proffs ;)

Svar: haha nejdå men tack ;)
Julia

Josephine

Båda är riktigt fina!

Louise

duktig är du ! :)

❤wilmaalsterlund

Jag tycker att båda nageldesignerna är hur fina som helst!:)

Svar: tack! :)
Julia

Linnea

Sååå snygga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: