slide show

US ☆ FLAG

 
Målade dom här naglarna igår och tanken var ju att jag skulle ha dom när jag åker men blev inte nöjd med den andra handen (så svåårt att måla haha) och det tog för lång tid så jag gjorde om dom lite snabbt här idag. de nya naglarna är inte så speciella men det kanske dyker upp nån bild på dom här sen. 
Nathalie Tegelstam

Vilka häftiga naglar, så coola :) kramkram

Amanda [SPONTAN]

Nej vad läckert! Kan förstå att stjärnorna måste ha varit hur pilliga att göra som helst!

hellstromellinor.blogg.se

Jätte snyggt ju!

Jennisbeauty

Så himla fina naglar! *__*

Linnéa

Gryyyyymt snygga naglar <3

Boel

Sååå snyggt :D

Sv; Taaack! :D

Felicia

SJukt snygg, perf för resan ;)

puss

Felicia - Modell

Snyggt :)

Natalie

Åh så snygga, vad duktig du är!!

Becca

Grymt snyggt!

tova

kan du inte visa hur du gör?? gör du egna gelenaglar också?

Svar: visar ibland, kolla min fb sida :) jag gör gelénaglar på mig själv ja.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: