slide show

Throwback - student 2013

 
Idag är det precis ett år sen jag tog studenten! 7:e juni 2013 är helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, det var så kul! ni som studenten framför er - ta vara på dagen och njuuut för man upplever den bara en gång. kan verkligen inte fatta att det redan gått ett år, vart tog tiden vägen liksom? helt sjukt! just nu satsar jag iallafall på arlanda, det är där jag vill vara och det vet jag nu!
Matilda Wikblom

åh så härligt!

MATILDA

åh vad kul! längtar tills jag tar det :D

Annika

SV: tackar :)

Amanda [SPONTAN]

Såg riktigt härligt ut :)

Sara Ekman

Så jäkla kul! Jag tog studenten 2008, vill göra det igen , haha!

Clara

Min tur om en vecka! ska bli så kul!

NICOLE

På fredag är det min tur.... åh :)

Svar: kul :D
Julia

Josefine

Jag kan inte fatta att det är 4 år sedan jag tog studenten! Vart tar tiden vägen?? Men helt klart bland den bästa tiden i mitt liv :)

Svar: jaa tiden går för fort alltså!! :o
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: