slide show

Tape it

 
Jag och den där nail art tejpen är inte bästa vänner men gav den ett försök till igår. såg en bild på ett par naglar på pinterest (älskar pinterest, snacka om en bra inspirationskälla) som jag blev inspirerad av och såhär blev det då! jag använde OPI - alpine snow, CG - at vase value, CG - for audrey och seche vite top coat som alltid. gillar ni dom? ♥
Matilda Wikblom

så fint med blått!

Annika

Snygga naglar!

Emmy

Oooh vad snyggt!!

sv;
Hihi jaa verkligen, älskar dem :D

rememberthiis.blogg.se

Riktigt snyggt!!

Nathalie Tegelstam

Alltid lika snygga naglar, älskade färgerna på dessa :) kramkram

Ebba Axelsson

Jättefint! Var köper man sån tejp? :)

Svar: köpte min på nagelgiganten :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

sjukt coolt :D

F R I D A - M A R I A

Såå fina naglar som alltid!

emma

riktigt snyggt! älskar dina nagelbilder :)

Svar: tack, kul att du gör det! :)
Julia

Hanna

Super snyggt! :D

V I L M A L A ♔

Omg så fint jag dööör :( kram ♥

Emiza

åh vad snygga

melinda emilia ♥

Snygga!

milina.blogg.se

jättesnyggt! :)

Louise

Sjukt snygga! :)

Linnéa

Ah, vilka tjusiga <3

VERONICA - modeblogg

Så otroligt snygga de blev! Riktigt udda och sååå härliga till sommaren :) Ha en underbar fredag, kramar på er!

Sara Ekman

snyggt :)

Felicia - Modell

Älskar färgerna, så snyggt :)

Erica

Jättesnyggt!! :)

Olivia Magnusson

super fint :D

sv: åh tack : D
kram♡

Amanda [SPONTAN]

Alltså nej vad läckert!

linn

FAN VAD SNYGGA TJEJEN! DU ÄR DUKTIG.

Svar: tack :D
Julia

♫♪ sandra

snyggt!

Anonym

Snygga

Josephine

Snyggt!

Kelly

Så snyggt!

Anna

Gud vad snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: