slide show

Skön dag

Har haft en väldigt skön dag idag, har bl.a fixat nya gelénaglar, tvättat håret och duschat med underbara mango temptation, ätit plankstek och bara chillat. behövdes efter de här stressiga (men självklart jätteroliga!!) dagarna på arlanda. det jobbigaste var att ta sig dit, det är ju något krångel i uppsala så tågen åker inte dit/till arlanda och tar en omväg till stockholm så jag får sitta i sala och vänta där ett tag. räknade ut att jag rest 7 timmar varje dag under 4 dagar och det blir alltså 28 timmar, mer än ett dygn! det är ju helt sjukt! hoppas dom löser det där snart för det är inte så kul att sitta och vänta på försenade tåg.
 
 
♥ ♥ ♥
Linnea

Mmmm, ser gott ut <3

Amanda [SPONTAN]

Åh så gott med plankstek :)

linn

mumsigt :D och älskar mango temtation!

Emma

Låter som en superhärlig dag! :)
Svar: Ja verkligen! :)
Kram

Hanna

Mums vad gott med plankstek :D

Nathalie Tegelstam

Mums vad gott med planka :) Massor med kramar

milina.blogg.se

tur att det är kul iaf! men kan förstå att resan måste vara jobbig..

Sara Ekman

gott :)

Boel

Mums vad gott :D

Sv: Vad bra :) Jag vet att det säkert är fler än jag, men alla jag har pratat med nämner sina högklackade skor haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: