slide show

Shell-o

 
Målade nyss mina nails i en av favoritfärgerna. bilderna ger inte nagellacket någon riktig rättvisa men den är lite neonkorallig kan man säga. försöker iallafall fixa lite blogginlägg nu inför veckan, har ni något förslag på något ni vill läsa om? säg till isåfall så ska jag försöka ordna det!
Felicia

vilken jäkla snygg färg!!! kan du länka detta inlägg i nästa kommentar du ger mig är på brors dator så vet inte hur jag ska spara just nu :S så himla fint lack!

puss

Boel

Så himla fin färg :D

Sv: Ja, det var jätte roligt :D

Hanna

Snyggt! Jag har en fråga, vad använder du för nagellacksremover? :)

Svar: jag använder en (acetonfri) från lidl med pump, väldigt bra och billig faktiskt :)
Julia

Amanda [SPONTAN]

Riktigt läcker färg :)

Louise

vilka somriga naglar ! fiiiint !! :D

Johanna

Fint!

Linnéa

Hihi, oh ja, längtar som bara den till min Turkietresa <3

Fint :p

Josephine

Älskar verkligen en färgen :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snygg färg!

Life of Johanna

Snygg färg och fina långa naglar :)

Tack så mycket :)

elin

vilken härlig färg :)

Matilda Wikblom

vilken härlig färg!

Emelie

Snygga! :D

Erica

Riktigt fin färg! :)

Sara Ekman

Snygg färg :)

Clara

Läcker färg!

milina.blogg.se

superfin färg!

sara

så läcker färg!

Catrine

sommrig färg:D

Sara

Åh så fint! :D

giime

Va fint !☺

Ebba Axelsson

Gud sån fin färg! :)

johanna

Typ.... Olika nageldesigner som du visar hur du gör.
Hur du gör gelenaglar
Frågestund
Favoritlack och de dåligaste
Vad du vill göra i framtiden
En vanlig dag

:)

Svar: tack för tipsen :)
Julia

Linn

Skulle vilja läsa om de olika nagellackmärkena du har testat på och det vore kul med videoinlägg! :)

Svar: ska se vad jag kan ordna ;)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Snygg färg! Gillar formen på dina naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: