slide show

På min önskelista

Untitled #138
Naked2 paletten (vet att det finns en i princip likadan från viva la diva eller vilket märke det nu var men vill ändå ha den här) som har så många fina färger, perfekt till vardags och fest sminkningar. de perfekta jeansshortsen. find me an oasis och cocktails and coconuts från essie. vita klackar, brukar ju inte använda högklackat men har upptäckt att det ändå behövs i min garderob.
Anna

Vilka fina färger på nagellacken!

Rebecca

Fint :)

Caroline

jeansshortsen är ju helt perfekta!

Flisan

Najs wanties :D

Hanna

Snygga ögonskuggor, dom hade man inte tackat nej till! :)

Linnea

Gud såååå mycket snyggt :p

Jenny

Åh, jag har länge önskat mig dendär Naked2 paletten, så underbara och fina basfärger till både vardags och fest! Helt kanon ju! :'D

sv; Det är det verkligen! Rekommenderar dig att testa nångång i livet :')
Kram!

Svar: ja men eller hur! :D
Julia

Boel

Snyggt :D

Sv: Ja, flaket var bäst :D

Sara Ekman

Mycket snyggt :)

V I L M A L A ♔

Åhh essienagellack D:

♫♪ sandra

nice!

Kajsa

Snyggt!

Sara - Träning och hälsa

Skorna är ju to die for! ;'O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: