slide show

ONE DAY

Imorgon åker jag till NYC, kan knappt fatta det själv haha är så himla taggad! idag har jag iallafall en miljon saker att göra, som jag alltid har dagen innan jag ska resa haha allt kommer samtidigt. har precis varit hos tandläkaren på en vanlig kontroll bara, nu ska jag måla naglarna, sen ska vi lämna katterna och börja packa. ska försöka fixa lite roliga tidsinställda inlägg under tiden jag är i USA, har ni något förslag?
 
 
och så var det bara 1 dag kvar. ♥ / glad tjej (bilden är tagen för nån dag sen)
Annika

Ha en trevlig resa! :)

Linnea

Åhå, avis på dig :)

Klara

(svar) Samma här! Kraam

Emma

Hoppas att du kommer få det underbart i NY

jossan

Men gud så roligt! :D

sv: Ja verkligen! :D

Erica

Underbart! :-)

Filmtips tycker jag är kul, fast det kanske är lite sent påtänkt nu eftersom du nog inte har tid att se filmer och skriva om de idag. Men om det är nån film som du inte tipsat om tidigare så kan du ju göra det. :-) Fina foton och citat gillar jag också! :-)

Svar: jag är egentligen inte så mkt för filmer, tittar knappt på det haha :) men citat och lite inspirationsbilder ska jag kunna ordna, tack för tipsen:)
Julia

Ellen

Sv; Taack!

Kelly

Vad kul :D

Ida ☯ the sky under the sea

Åh så kul!

Matilda Wikblom

åh så kul!

Caroline Lindfors

Grymt fin blogg!!:D

Boel

Åh så härligt med New York!
Hoppas du får det super bra där :D

Sv: Ja, det är nice ^^

Felicia

Åh alltså du får ha det BÄST där! shoppa masssssaaa

puss

Svar: det ska jag, resväskan ska knappt gå och stänga när jag ska hem ;) :D
Julia

anna

hoppas du får en härlig resa :)

sara

Åååååh så kul! :)

Isabella Huynh

ha så kul!! :D

Svar: de ska jag :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: