slide show

New in from river island

 
Var till sthlm igår efter att vi hade slutat på flygis och fick med mig det här hem från river island. halsbandet bloggade jag ju om igår (inlägget var tidsinställt och jag hade gjort collaget innan) så blev glad när jag hittade det!
Nathalie Tegelstam

Snygg shopping, perfekt :) kramkram

Linnéa

Sååå himla fint <3

Boel

Åh så snyggt :D

Sv: Tackar ^^

Jenny

åh så fint! underbart halsband ju! :)

sv; tack så mycket! :)
Kram

V I L M A L A ♔

OMG fyran vad fin jag är skitavis :( ♥

Sara Ekman

Snyggt :)

Catrine

vilket vackert halsband :D

Meg

fint halsband och blus!

sara

Snyggt!

Matilda Wikblom

så fin!

Sanna

Snyggt som bara den!

♫♪ sandra

snyggt!

Anonym

Snygg

Isadora

Så fint! :)

Linn

Så fint halsband!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Erika

Så snygg!

Josephine

Så fint!

EVELINA

Jättesnygg topp - stilren och passar till allt! Coolt halsband också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: