slide show

LOS ANGELES - the city of angels

 
Idag är det 1 år sen jag åkte till L.A, känns som att det bara var för någon månad sen..tiden går för fort haha! det är en underbar stad iallafall men det är inte förrän nu de senaste månaderna som jag börjat längta tillbaks, visst att jag ville åka tillbaka när jag precis hade kommit hem men det var inte som när jag kom hem från NY liksom. nångång ska jag iallafall tillbaks men då ska jag inte ha lika höga förväntningar!
☆Joanna☆

fina bilder!

Felicia

sååå coolt och fab!

puss

Linnea

Åh, en drömstad som jag vill åka till :)

Jenny

åh så fint! Var du med familjen eller bodde du hos värdföräldrar? :)

sv; jadå!

Emiza

fina bilder

MADDISENJ.SE

härliga bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

Så fina bilder :D

Life of Johanna

Så härliga bilder :)

Ja han var jätte söt, svårt och förstå att han inte finns längre :(

milina.blogg.se

åh så fina bilder!

FrökenTV, bloggen om tv och film

fy vad nicce

Amanda [SPONTAN]

Vad roligt att ha varit där! :)

Rebecca

Så fina bilder! :)

❤wilmaalsterlund

Superhärliga bilder, kan förstå att du längtar tillbaka! Är såå avis.

Sara Ekman

Älskar LA!! :)

sara

Åh, jag måste åka dit någon gång! :)

Svar: ja det är ett måste att åka dit någon gång :)
Julia

Sara

Åh så härligt! Underbara bilder :)

Boel

Himla fina bilder :D

Sv: Jag hade det super bra tack! :D

V I L M A L A ♔

Åhh jag tycker det ser helt awesome ut vill diiiiiit

Emmy

Ahh så fint :D

sv;
Jadå, det var mycket härligt hihi. Kramkram!

GoForFit

Härliga bilder! :)

sv; Riktigt mysigt! :)

Fashion Safari

åh vill också!!

Siri

Åker faktiskt dit vecka. Längtar som en galning!

Svar: vad kul :D
Julia

K

Riktigt fina bilder.

anna

åh, vill också dit någon dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: