slide show

Got a favorite?

V I L M A L A ♔

FÖRSTAAA!!!!!

Anna

5 helt klart! Ursnygg ju!

Isabelle

Alla är verkligen hur snygga som helst!

Hanna

Alla var ju super fina men fyran och femman är helt klart mina favoriter :)

Linn

2 och 8:an är mina favoriter!

Linnea

Säger nr 2, den överst till höger <3

Nathalie Tegelstam

Tycker alla är såå snygga så kan inte bestämma mig vilken, hehe :) Riktigt duktig du är tjejen! Massor med kramar

Matilda

nr.2 - så grymt snyggt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

2

Erica

Riktigt coola allihopa, men tycker nog bäst om nummer två. :)

Olivia Magnusson

Du är såååå duktig, 2:an älskar jag :D

sv: hihi tack :D
kram♡

The Revolt

Alla är fina!!!:o Men om jag skulle välja de som jag själv skulle kunna tänka mig att ha så:
1.
2.
3.
6.
8.

Fast mest 3. Den var awesome!:DDD

Svar: hehe tack:D
Julia

Vanessa

Asså sjuukt hur duktig du är! Älskar 2,4,3 och 8 :D

Svar: tack :D
Julia

Sara Ekman

Nr 2 och 6 :D

Emma

Gillade den andra :)
Läste att du går någon flygplats utbildning, vad är det för skoj utbildning vad kan man jobba med :)?

Svar: går just nu bara en vanlig flygplatsutbildning, man får lära sig hur saker funkar, om säkerheten osv, bara grunderna. sen så får man ju fortsätta om man vill bli t.ex flygvärdinna t.ex.
Julia

Karin

Vilka underbara färger! :o Är det du som målat?

Svar: ja jag har målat alla själv! :)
Julia

LORISSA LOVEBOMB

China glaze med de där fruktblommorna! Så vackra!!

Catrine

alla är jättevackra, men femman är riktigt fin:D

Emelie

5:an! :D

Emma

Alla var verkligen supersnygga! :)
Svar: Tusen tack! :)
Kram

Josephine

Ska nog ta och göra nr 5 någon dag :D

Svar: gör det :)!
Julia

Anonym

Jag tycker 4:an är jätte fina!

Meg

häftiga naglar!

Annika

Riktigt svårt val. Men mina favoriter är nummer 5. och 8. :)

Linnéa Elisabeth Johansson

Alltså helt crazy snyggt! Måste nog säga att jag gillar 1 och 5 lite extra!

Sanna Preifelt

Det är galet hur duktig du är!

Moa Hk

Alltså så sjuuukt snygga, helt galet!!! :o

Svar: haha tack :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: