slide show

Gårdagen

 
Såhär såg jag ut igår, älskar spetstoppen och mina nya skor. (hej skavsår) nu har iallafall halva flygplatsutbildningen gått, igår var det 2 veckor sen vi började och jag lärt mig så himla mycket och fått bekräftat att jag verkligen vill och skulle klara av att jobba på arlanda. det är en speciell arbetsplats och det är stressigt men samtidigt så himla kul.
Matilda Wikblom

himla fint!!

madeleine

åå jag vill ha sånna skor :D

Sara

Supersnyggt :)

Ebba Axelsson

Så fin outfit!

Elaine

Roligt med flygplatsutbildning och fin topp :)

Svar: ja det är jättekul, tack :)
Julia

MATILDA

snyggt :)

Emelie

Snyggt! :D

jossan

Verkligen en söt topp! :D
Älskar spets!

sv: Åh tack, hihi den är ju så somrig! :D

milina.blogg.se

avgudar verkligen din jeansjacka haha!

Svar: haha tack jag med ;)
Julia

☆Joanna☆

sv: taack :D

fin outfit

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag älskar skorna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: