slide show

Flygplatsutbildningen dag 1

 
Så då har jag kommit hem (efter en massa krångel med tågen, ni kanske har hört om det där felet i uppsala och det är typ kaooos!) efter min första dag på flygplatsutbildningen på arlanda och jag trivs så himla bra där! alla verkar supertrevliga och nu vill jag bara jobba på arlanda ännu mer!! vi kommer få göra lite studiebesök, bl.a på tullen och bagagehanteringen blandat med föreläsningar om olika ämnen vilket ska bli både kul, spännande och intressant!
 
nu ska jag läsa på lite om 'flygplatsspråket', en del ord känner man ju igen, t.ex check-in, gate, cabin crew, airside osv men några var helt nya för mig.
Boel

Vad roligt med flyplansutbildning :)

Erica

Vad roligt det låter (förutom problemen i trafiken då, förstås)! Exakt vad är det som du ska göra på Arlanda? Vilka arbetsuppgifter kommer du att ha? Min roomie jobbade där förut som timvikarie, hon stod där man går igenom med handbagaget och kan bli visiterad (så duktig är jag på flygplatsspråk att jag inte ens kan komma ihåg vad det heter)...

Svar: jag går just nu bara på en flygplatsutbildning men vill jobba med check-in och vid gaten :)
Julia

Linnéa

Åh, sååå kul det låter <3

sara

kul :)

MALIN

gud vad roligt att jobba på en flygplats! det skulle jag också vilja göra!

Life of Johanna

Härligt att du trivs :)

Hanna

Vad roligt att du redan trivs så bra! :)

Sanna

Fin blogg!
Är ny i bloggvärlden, vore kul om du ville kika in hos mig!:)

Sara Ekman

Kul :)

Catrine

va spännande:D

Amanda [SPONTAN]

Åh så roligt!

Linn

Åh vad kul jobb!:D

Daniella

Tja
Tänkte bara fråga om testet var svårt för jag går en sån utb nu😊

Svar: Nja nej inte så :) har du urban? :) hälsa från mig isf haha!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: