slide show

4 weeks

 
Idag är det bara 4 veckor kvar tills jag går runt på new yorks överfulla gator, längtar så himla mycket! tiden har verkligen gått fort, vi bokade resan i slutet av januari/början av februari nångång och snart är det äntligen dags att åka. tror jag börjar få resfeber redan nu haha!
Emma Broberg

åhh vad roligt :D

Mirjam Wallmark

Men åhh vad roligt! :)

Annika

Fina bilder!

VERONICA - modeblogg

Förstår att du längtar! Gud så roligt tjejen, vilken upplevelse!! :) Ha en fin tisdag, kramkram!

Felicia

nej så niiiiiice!
puss

jossan

Men åh va underbart, avis jag blir! :)

sv: Tack så mycket tjejen! :D

Celine

Haha åh jag förstår dig haha!

Felicia - Modell

Åh vad kul! Jag vill också dit :)

Ida ☯ the sky under the sea

Men åh så kul, vill också!

JOHANNA NILSSON

ÅÅ, knappt avis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: