slide show

Vintage roses

 
Ett par naglar som jag målade för några dagar sen! gillar ni dom? ♥
V I L M A L A ♔

ehhh JAA

Mikaelas tårtor och bakverk

Supersnygga!

Svar: Visst är den! Fullkomligt älskar den:)

Linnéa

Åh, jag älskar rosor <3

milina.blogg.se

åh vad fint!

Nathalie Tegelstam

Så underbara färger, bara så snyggt :) kram

Juliaia

Otroligt fina naglar, gillar verkligen designen! :)
Hade gärna velat måla så fint jag med, men har rätt korta naglar så det är svårt :P

Jennisbeauty

Men dra mig baklänges SÅ snygga naglar! Vilken talang du är :D kram

Svar: tack :D
Julia

Matilda - Au Pair i Thailand

Men åh vilka fina!! Önskar jag också kunde sånt :)

jossan

Men åh, jättefina!!:)

sv: Ja verkligen, jag tröttnar aldrig på liseberg! SÅ kul ju hihi :D

Anonym

Nästan för snygga naglar ju hheh

Sara Ekman

sött :)

Anonym

sv:det var det och tack så mycket! hoppas du haft en bra dag :)

Sååå fint!

Evelina

Jättesnygga!!

fashion

Så snygga som vanligt :D

Amanda [SPONTAN]

Nej så sött med rosetterna!

william

gud vad snyggt:D det är nu som man blir lite avundsjuk;)

Sv; Cafét var Supermysigt!

Sandra

snygga naglar! ha en bra dag :)

Moa

ååh supersnygga ju!

sara

Supersöta! :)

Fitchis

Snygga! Skulle vara kul om du skulle kunna göra en video på hur du sätter på/fixar dina naglar :-) älskar din blogg :-)

Svar: nån gång kanske men det är så svårt för vet inte hur jag ska ha kameran och så haha :) tack! :D
Julia

Elin

Sjuuukt snygga!

tova

vad använder du att måla alla små grejer med? :)

Svar: penslar med liten och tunn spets+akrylfärg (ibland) :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: