slide show

Today's

 
Det här hade jag på mig idag, shortsen visade jag upp nyligen och dom är köpta i NY och det är även linnet med. ♥
Elin Bjurek

Sjukt snyggt!!

Boel

Gud så snyggt :D

Sv: Jaa :)

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snyggt! :)

Linn

super snygg outfit!!

Linnéa

Sååå himla snyggt <3

Clara

Vart kommer toppen ifrån? Snygg va den

Svar: Necessary clothing, en butik i new york :)
Julia

Moa

Snyggt!! :)

Nathalie Tegelstam

Så snyggt tjejen :) kram

Sandra

fin outfit :) hoppas din dag varit bra

jossan

Skitsnygg outfit!! Shortsen - naaajs :D

sv: Ja men ellerhur! :)

fashion

Sjukt snygg outfit :D

Johanna Svensson ♡

riktigt snyggt :)

♫♪ sandra

älskar linnet!

Caroline Kämpenberg '

SV: Mmm, riktigt gott! Käkade pizza idag igen haha :P orkar inte ställa mig och laga mat när jag har ont och är skadad.. Skyller på det haha ;) men mmh vad gott det är!

Amanda [SPONTAN]

Verkligen superfint :)

Sara Ekman

Jättesnyggt :)

Sara

Snyggt!

Olivia

Svar: Tack! :D

Riktigt snygga shorts btw! Kram

Hanna

Super snygga shorts! :)
Sv: Ja, verkligen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: