slide show

Tips - necessary clothing

 
Tror att jag skrev om den här butiken när jag kom hem från NY förra gången också men isåfall får det väl bli en repost då för den förtjänar lite uppmärksamhet hehe. necessary clothing är en av mina favoritbutiker i NY, tror att dom har sammanlagt tre st affärer i soho-området, två av dom ligger mittemot varandra. dom har så mycket fint där och jag fick bl.a med mig världens snyggaste shorts därifrån, pics kommer senare. dom shippar även till sverige så det lär bli någon beställning därifrån någongång. ♥
Petra

sv tack <3

hanna

riktigt snygga kläder!

Fashion Safari

Åh måste spana in!

Felicia - Modell

Fina saker :)

Nathalie Tegelstam

åh vad bra tips tjejen :) tack så mycket! Kram

Linnéa

Ja, eller hur, grymt bra bild <3

Johanna Svensson ♡

Fint :)

❤ BAMBI ❤

sv: Ja det är verkligen supersmart att man kan spara webbsidor på det sättet haha! :D

linn

super snygga plagg!!

fashion

Snygga kläder!!! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så mycket fint. Förstår att du gillar den butiken:)

Boel

Snyggt :D

Sv: Verkligen :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: