slide show

Take me to the beach

 
Målade dessa naglar igår, tog ett tag att göra och jag måste verkligen öva på att måla mer realistiska mönster märker jag men det blev ändå bättre än vad jag hade vågat hoppas på. gjorde en tutorial också men den är nog rätt otydlig så om ni har några frågor så fråga på så svarar jag i kommentarsfältet! gillar ni naglarna? ♥
fashion

Svar: Gör de ^^ Sjukt snygga naglar som vanligt :D

☆Joanna☆

omg så snygga!!

VERONICA - modeblogg

Detta älskade jag! Steg för steg. Det är så häftigt hur duktig du är! :) Underbar blogg! Ha en så fin lördag, kramar på dig!

Erica

Jättesnyggt! Är imponerad över hur snygga man kan göra sina naglar "bara" med lite olika nagellack... :-)

Linnéa

Tackar, ÄLSKAR nya väskan - har världens bästa syster <3

Tjusiga naglar :p

SOPHIE HELENA

Tack så mycket :)
Super snyggt!

Anonym

snygga!!!

V I L M A L A ♔

Omg så snyggt

julia - följ min resa!

Men nej vad snyggt det blev! Gud vad duktig du är!

Moa

Åh snygga!

Josefine

Gud så fina och vad duktig du är!!

Allt bra med dig då? :)

Sara

Supersnygga!

Hanna

Dom där naglarna var riktigt snygga! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Tycker det blev häftigt! Bra gjort!

Kelly

Åh så fina! :)

Jennifer

va duktig du är!

angelica

åh, sjukt snyggt!! :D

Linn

Fint nu när det är sommar! :D

♫♪ sandra

härliga naglar!

Amanda [SPONTAN]

Åh, dessa är helt klart mina favoriter bland alla naglar du gjort, helt fantastiska!

Svar: åh tack :)
Julia

KMStyle

duktig du är! själv tycker jag det är tillräckligt jobbigt att måla enfärgade naglar haha

Anna

Gud vad snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: