slide show

Pick your favorite

 
Några av mina naglar från juli, vilken är eran favorit?
Therese Svensson

Det maritima temat med ankaret var såå fint!

Sanna Widman

Alla är grymt fina! Men kanske nummer 7 :)

SVAR:
Åh tack :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Svårt! Alla är jättefina!

Elin

Super fina naglar :)

MATILDA

1 och 4 är mina favoriter men hjälp så snygga alla är! :D kram

zerny

"Skepp o hoj"-naglarna var fina! ;)

Linnéa

Ja, jag älskar vattenmelon-naglarna :)

Angelina Linda Martina

Kan inte välja! Alla är as snygga!!

Svar: tack :D
Julia

Erica

Sju, tätt följt av fem... :)

Amanda [SPONTAN]

Tveklöst sjuan!

Nummer 3 och nummer 5 är mina favoriter! :)

bookofems.blogg.se

alla är lika fina, du är verkligen begåvad!!! :)

Svar: tack! :))
Julia

Johanna Svensson ♡

5:an :D

V I L M A L A ♔

2an helt klart!! :DD

Sandra Mattsson

nummer 8, super snyggt!

♀ THE REVOLT ♀

WOOWW sjuan var ju sjuukt cool!:o Första gången jag ser ngt sådant xD

jag gillade bäst om ... hm? ettan!:D den känns mest som mig!:D

Svar: tack! :D
Julia

Tove

Wow va duktigt du är! Är riktigt avundsjuk. 8:orna är nog min favorit!

Svar: tack!!
Julia

Mikaelas tårtor och bakverk

Vad bra! Lät ju lovande:) Vad duktig du är på att måla naglarna! Hur målar du sådär?

Svar: jag använder tunna speciella nail art penslar :)
Julia

milina.blogg.se

8! :)

johanna

nummer 4 eller/och 8 :)

Har en fråga, imorgon ska jag göra "gelenaglar" med hjälp av depend, bara för att testa produkten, och undrar om man kan ha löst glitter emellan gele lagerna, eller om man ska ta glitter ovanpå? Tar man det ovanpå så blir det ju "sandigt" även med topplack..

Svar: jag vet inte hur depends grejer funkar men jag har glitter innan jag bygger, absolut inte ovanpå!
Julia

ebba

svar; åh tack :D älskar nummer 5, du är så himla duktig!
kramis

fashion

1,2,4,8 :D

Sara

Nr 8:a :)

Hanna

Min favorit är helt klart vattenmelon designen :D (Glömde blogg adress och namn i förra kommentaren)

Isabelle

8, men alla var riktigt snygga!

Elin

8an var min favorit :)

Ida ☯ the sky under the sea

De sista gillar jag mest! Men de med vattenmelonerna var superfina med :)

Linn

4 och 8:an är mina favoriter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: