slide show

NYC shopping - del 3

 
Här är shortsen från necessary clothing som jag skrev om, visst är de snygga?! jag älskar dom verkligen! visste direkt att dom skulle bli mina när jag såg dom haha. ♥
Nathalie Tegelstam

Så snygg shopping :) kram

ɑ n n i k ɑ

SV: tack :D


Riktigt snygga shorts!

Linnéa

Grymt snygga shorts, ge mig <3

Emelie

Tack:) jag har inte gjort nått än :(

♫♪ sandra

såå snygga!

Anonym

Snygga :)

Johanna Svensson ♡

snygga :D

Jonna kanon

Shiiit vilka snygga shorts !

Hanna

Super snygga shorts! :)

Boel

Otroligt snygga :D

Sv: Bra tips :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sååå snygga!

Sara

Snygga :)

Erica

Jättesnygga! Jag skulle nog också köpt dem... ;)

Sara Ekman

Jättesnygga! :)

F E L I C I A

snygga! :)
Visa dem på? :)

Svar: det kommer bilder så fort jag har på mig dom :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: