slide show

NYC - del 5

Efter central park och en liten shoppingrunda på 5th avenue tog vi en smoothie från jamba juice och satte oss i mysiga bryant park och chillade. smoothien var sååå himla god, jag tror det var jordgubb, banan och äpple i min och det var perfekt att dricka det i värmen! om ni älskar smoothies så måste ni gå till jamba juice, så gott och fräscht.
blev ett par vändor till VS/pink butiken haha, en av mina favvis affärer!
gatan vi bodde på fast vi bodde lika nära 5th avenue också. jag har fixat ett inlägg om vårat hotell, är ni intresserade av att läsa det? blev lite osäker på om det verkligen var så kul för er att läsa om det haha men det var jättenice där.
vårat hotell hade en rooftopbar och därifrån hade man utsikt mot bl.a empire state building. tyvärr så måste man ju vara 21 år i USA för att gå på krogen så jag fick egentligen inte vara där men jag frågade en på hotellet som var påväg upp dit om jag fick gå upp där och ta en bild och det fick jag iallafall men under kvällstid fick jag inte det vilket var lite synd.
vi såg the naked cowboy haha och jag var tvungen att ta en liten smygbild.
Hanna

Åh vill så gärna åka dit jag med! Innan ja dör ska jag ha åkt :D

Nathalie Tegelstam

Underbara bilder tjejen :)
- åh tack finaste! kram

MATILDA

vilka fina bilder! :) kram

Isabelle

Härliga bilder!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

jossan

Fina bilder som alltid! :)& jag blir bara mer & mer sugen på att dra dit någon gång :)

sv: Tack, visst är de :D

Ida - foto & häst

men åhhhh så roligt!! så fina bilder :')
sv; tack julia ❤

johanna

hejsvejs! intressanta inlägg!

Jag har bara en fråga, varför blir det små bubblor i mitt nagellack? Det har blivit det nästan varje gång som jag har målat... Använder ett lager bas (essie help me grow), 1-3 lager färg och 1 lager topplack. Låter färgen torka i ett par minuter mellan varje gång... :/

Svar: rulla nagellacket mellan fingrarna först :)
Julia

Moa

ååh vill med dit D:

Olivia Magnusson

åh härliga bilder :D

sv: hihi tack!
kram❤

fashion

Vilka roliga och fina bilder :D

Linnéa

Härliga bilder, och han cowboyen ser ju riktigt skön ut *haha*

VERONICA - modeblogg

Jag är sååå avis när jag ser dessa bilder. Skulle dödat för att få vara där!! :) Underbart! Ha en underbar dag fina du, kramar!

Amanda [SPONTAN]

Såg underbart ut :)

sara

Måste till new york! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: