slide show

NYC - del 3

Efter frukosten fortsatte vi mot 5th avenue och central park. ♥ mer bilder från både 5th avenue och parken kommer i nästa del!
jag älskar verkligen central park, det är så himla mysigt där! så nice med en stor park mitt i storstaden liksom. vi hade sån tur med vädret också, över 30 grader och sol - perfekt för en dag i parken!
fashion

OMG skit fiint :D

Johanna Svensson ♡

Kul att få läsa :D fina bilder!

Linnéa

Åh, såååå underbara bilder :p

Boel

Så härliga bilder :)

Sv: Tack :)

Nathalie Tegelstam

Ser så underbart ut :) Vill verkligen dit! kram

Natalie

Vilka häftiga bilder!!

Sara Ekman

härliga bilder :)

Olivia Magnusson

Åh vad jag saknar NY, var där för 2 år sedan och de är en fantastisk stad. Härliga bilder, känner igen mig minsann haha :D

sv: åhh ja verkligen, man ska verkligen fira 4th of july in USA för att se hur amazinga fyverkerier de har :D
kram♥

Svar: ja NY är så underbart! :D
Julia

Johan

Häftigt med Central park! Dit skulle jag också vilja åka någon gång :)
Det är nästan ofattbart stort...

SV: jag ska göra allt jag kan för att ta en plats till EM i höst, det kan jag ge dig min högra hand på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: