slide show

MK Sneakers

 
Som ni kanske vet så älskar jag sneakers och dog lite smått när jag såg dessa från michael kors som är ett av mina favoritmärken. åh vill verkligen ha dom!! ni hittar dom här iallafall. ♥

Riktigt snygga!

jossan

ÅH! Så jäkla snygga :D

sv: Haha ja, han kan allt charma mig trots oseriösa miner ;)

V I L M A L A ♔

amgh så jävla snygga!!!

F E L I C I A

kostar därefter också ;)

Svar: ja tyvärr ;)
Julia

Sara Ekman

så jäkla snygga är de!! :)

Linnea

Jössssses vilka snygga :)

jos

härligt!

Evelina

så snygga!!!

Isabelle

Snygga!

Sara

Jag måste köpa dom!!! :D

Ida - foto & häst

men åh så snygga! älskar MK :'D oxå ett av mina favoritmärken hihi c:
sv; visst är dem! :'D

Kelly

Så snygga!

Hanna

Men så snygga! :D

Boel

Så snygga!

Sv: Visst är den :)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygga :)

Nathalie Tegelstam

wow vilka snygga, dog lite också nu :O Bara älskar sneakers! kram

KMStyle

snygga!

bookofems.blogg.se

grymt snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: