slide show

Fall wanties

Untitled #143
Okej det är inte ens augusti och jag tänker redan på hösten haha.. älskar sommaren och vill inte att den ska ta slut men är det en sak jag verkligen älskar med hösten så är det höstmodet, skinnjacka, mysiga stickade tröjor, boots osv så här är några saker jag skulle vilja köpa nu. kavajen är dock inget vardagsplagg utan jag tänkte mer till speciella tillfällen som jobbintervjuer och sånt. skorna högst upp måste jag ha iallafall, love them! ♥
Mikaelas tårtor och bakverk

Älskar också höstmodet! Redan början spana på höstjackor, haha. Det har inte kommit ut så mycket än dock..

Erica

Jag gillar verkligen skorna längst ner! :)

Sara Ekman

snyggt!

f r i d a

de översta skorna omg så snygga <3333 tycker precis som du, höstmodet är fantastiskt! framförallt tidig höst innan en behöver bära runt på alla tjocka kläder en äger haha

Svar: ja eller hur man vill ju hinna ha på sig skinnjacka och sånt ett tag :D
Julia

Linnea

Sååå mycket snyggt :)

Johanna Svensson ♡

snyggt :)

milina.blogg.se

snyggt! fast längtar inte till hösten haha

Moa

åh ja de skorna var verkligen supernsnygga :)

Hanna

Åh ja tänker också på höst kläder redan hahaha! Men de är ju så mysigt med stickat och sånt :d

Evelina

så snyggt!

jossan

Älskar bootsen! :D

sv: Ja asnice är det, känns helt otroligt att det redan gått ett år egentligen :)

KMStyle

- tack snälla :)

F R I D A - M A R I A

Så snyggt!

Johan

Jag gillar inte hösten. klart det kan vara fint och så, mn överlag, nej. Grått, kallt, mörkt och regnigt. Då är det tur att hockeyn finns ;)

SV: Det var väldiht härligt kan jag lova, jättesköny! :)

♫♪ sandra

åh snyggt!

bookofems.blogg.se

snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: