slide show

Winterpics

 
Var ute och fotade lite idag men bilderna blev inte så bra som jag hade hoppats på..får se till att gå ut på en ordentlig fotorunda sen när solen är framme. jag har iallafall lärt mig lite mer om alla inställningar till kameran så det är ju bra, ser framemot att få testa mer senare.
frida christina

Så himla vackra bilder!

Tigerhonan

Tack :)
Fina bilder!

Linnéa

Sååå fina bilder <3 Fast jag fryser när jag ser dom *hihi*

Hanna

Vad fina bilder :)
Sv: Tack så mycket! :D

milina.blogg.se

Så fina bilder :)

Caroline Blomberg

asså åh vilka fina bilder!

fina bilder!

Pauline

åh så fint!

Anita

Fantastiska bilder hörru :D

Michelle

Wow aå fina bilder! :)

Sara Ekman

Fina bilder :)

♫♪ sandra - en musikblogg

fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: