slide show

Wanties @pink

 
Åh vad jag vill åka till USA och någon VS butik och bara gå bananas där för dom har ju så mycket fint! nästa gång jag shoppar på VS ska jag se till att haffa något av deras nagellack, älskar att testa nya märken och dom har en del fina färger att välja mellan.
 
By the way så är min nya design klar nu och det är sanna som står för själva designen, det enda jag har gjort (hållt på med det hela dagen haha!) är headern och det är även jag som tagit bilderna i den så nu är jag redo att börja blogga igen. hoppas ni gillar det! ♥
GOTTISH - mode & vardag

jätte fin blogg verkligen :)

Amanda Persson

tröjorna var super fina, kram! :)

Michelle

Så mycket fint! Hade gärna också gått bananas! :P

Alice

sv: Tack så jätte mycket fina du! :)

Marlene S.R

jag vill också till USA och VS!! ♡

Christina

Åh så mycket fint :)

En plats i solen

Ja de är farligt goda :)

fina saker

Sara Ekman

Pink har så mycket nice!! :) det rosa skalet med det stora hjärtat har jag :D

Milina Salihodzic

Snyggt!

Anna

Me too! :)

Emelie

så fin design!!=) och snygg collage!=)
sv: åh ja visst är dem =)

David Pham

Grymt snygga bilder :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

sara

Dom har så snygga saker, vill ha allt! :)

Natta

Blev ju jättefint! Älskar att den är så ljus och fräsch! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: