slide show

Todays

 
 
Såhär har jag sett ut idag, har på mig en ny topp från nelly som är lite stor men jag gillar den ändå och jag har börjat älska puderrosa, det är så fint på kläder. till det hade jag iallafall ett gammalt halsband från gina, dr denim jeans och (slitna) skor från skopunkten..dags att skaffa nya kanske.
filippa

sv: ja hur bra som helst har det varit! :)

ida foto. ♛

snyggt!

Hanna

åh tack vad snäll du är!
riktigt snygg outfit gillade tröjan !! :D

Nathalie Tegelstam

Snyggt :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint!

sv: Usch, det är inte över än på långa vägar!

En plats i solen

Snyggt :)

AMANDA

Snyggt :)

Hanna

Vad fin topp :)
Sv: Ja det var super gott! :D

Jojo

snyggt :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, det är superfint här, lika fint på vintern faktiskt :D

Du ser jättefin ut :)

sanna

så fint!

anna

så snyggt!!

Linnéa

Haha, ja herregud när jag låste mig ute - såhär i efterhand kan man bara skratta åt situationen <3

MADDISENJ.SE

Snyggt!

♫♪ sandra

snyggt!

Emelie

Jättefin outfit! :)

Sara Ekman

fint :)

milina.blogg.se

snyggt!

HelenaR

Snyggt! :)

Anita

så söt topp :D kramis

Johanna Gustafsson

vilken fin outfit! :)

ericaandersson

svar: tack! superfin topp!

Michelle

söt topp

Julia

Jättesnygg outfit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: