slide show

Throwback - WB studios

 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom det nya PLL avsnittet sändes igår för oss här i sverige tyckte jag det passade bra med en throwback till inspelningsplatsen för bl.a PLL, warner brother studios som ligger i L.A, var ju där i somras och blev typ helt starstrucked över ett par hus haha. känner ni igen platserna på bilderna även ni som inte kollar på PLL?
Amanda

Jättefina bilder!

Fina bilder!

Michelle

Fina bilder och fasiken vilken kul resa att få besöka så intressanta platser.. Jag tittar faktiskt inte på PLL men kanske borde börja. Jag vet att Holly Marie Combs (Hon som spelade Piper i Förhäxad) har en roll där och henne ÄLSKAR jag ju! :)

Omg PLL! Vill okså se de där!

Marlene S.R

åh vad coolt!:D

- skulle vara så kul!:)

Amanda

Så fina bilder!
har faktiskt aldrig sett pll (a)

Anita

Så fina bilder :D

milina.blogg.se

så fint!

sannas rum

Något jag gärna hade velat besöka är DH-inspelningen, men antar att den inte finns kvar nu när programmet är nerlagt. Måste vart roligt om man är ett PLL-fan, själv googlade jag A efter tre avsnitt, tålamod är inte min starka sida ;P

Caroline Blomberg

åh va coolt!!

sannas rum

Å, det hade ju vart helt fantastiskt isf, jag får googla lite på det :)

Linnéa

ÅH! Älskar pll! Häftigt att du varit där dom spelar in serien, så avis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: