slide show

PURE SEDUCTION

 
Jag har rätt många olika VS dofter och jag gillar verkligen alla men min absoluta favorit är ändå pure seduction, kanske för att den lukten påminner mig om new york haha (köpte den där för första gången och använde den hela tiden när vi var där) men den är doftar så himla fräscht. så om ni är sugen på att testa något från VS men inte vet vilken lukt ni ska köpa så rekommenderar jag den här! ♥ vilken är eran favorit?
milina.blogg.se

Jag har ingen favorit.. alla luktar amazing :D

Emma Broberg

åh så fint! jag gillar verkligen hello darling. ha en mysig kväll, kram.

ericaandersson

pure seduction är underbar! den och aqua kiss är mina favoriter tror jag :)

sara

Den har jag också, luktar så gott :)

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Åh, det är så spännande nu!

Sara Ekman

Den doftar så gott :) Om jag skulle välja en favorit från VS Fantasies blir det nog Mango Temptation, men svårt att välja, alla doftar så gott :)

Linda

de luktar så gott

Fia

Love spell - de va den första jag köpte som jag fastnade för :) Men tycker de flesta av deras dofter luktar ljuuuvligt :)

Svar: den luktar också jättegott ja :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: