slide show

Pink animal

En vän visade upp en bild på ett par naglar i det här mönstret så igår bestämde jag mig för att måla ett par likadana naglar, älskar ju att göra leopard/tiger mönster. det rosa nagellacket från CG heter pink voltage och är verkligen neonrosa i verkligheten, himla snyggt. gillar ni mina naglar? ♥
sofi

Super snygga naglar!!! :)
Kika gärna in hos mig!
Mvh !

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. Ja eller hur ;D
förresten snygga naglar!

Marlene S.R

coola!:)

- tack!

frida

ååh herre gud vad snygga! :)

Riktigt snyggt! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!!

sv: Ja, verkligen :(

Emelie

Ååh, så fint! :)

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Hanna

Jätte snyggt! :)
Sv: Ja, verkligen :)

Amanda Johansson

Wow!! Fina :)

Hanna

Supercool design! :D

Anita

Nej gud så fina naglar, dom där gillade jag skarpt :D

Amanda Persson

super fina och coola naglar, kram! :)

Pauline

jätte snygga, du är så duktig :)

Johanna

åh så snygga!

MATILDA

så snygga!

Emelie

Åh herre vad snygga! Visste inte ens att det fanns folk som kunde göra det sådär snyggt haha, själv kan jag knappt måla på en färg ;)

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt! Och så fin din nya design är :)

isabellaa

wow, vad snygga!

Sara Ekman

superläckert :)

gud va snyggt :D

caroline

Så coolt! :D

Åh helt galet fint! :)

Natta

Älskar dom till max! Dösnygga ju!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: