slide show

Pear glacé

 
 
2 nya i min VS samling.
Johanna Gustafsson

har ett antal vs bodymist's/lotions i min samling men den där har jag faktiskt inte, kanske värt att testa :)

Linnéa

Åh, VS - gigantisk samling du har <3

Sara Ekman

Den doftar gott :) Fast det gör ju alla de från VS, haha :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla :D

Använder du VS varje dag eller samlar du "bara"? :)

AMANDA

det var mycket gott :)

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Det var helt okej, hade kunnat vara bättre. haha

Isabella

Åh den luktar jättegott! :)

aina [fotoblogg]

Har aldrig luktat på den faktiskt :)

Nathalie Tegelstam

åh älskar VS :)

Johanna - A dream as a model ♥

Nice! :)

Jasmine Lundvall

Åh nice!

Berta K

Pear Glacé luktar verkligen såå gott :)

Emma

Låter som du haft en fin jul och nyårs helg :)
jag har läst igenom nu för jag tog en paus under dessa helger :)

Snygga nail art du har gjort under året :)

Dom där är jag lite sugna på oxå, luktar dom gott? :)

Fia

Åh den måste jag lukta på :D

Lisa - Kreativ bakning ♥

Den Pear Glace har jag som lotion, gryym :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: