slide show

På min önskelista

 
iPad air som jag har faktiskt redan har beställt tidigare i veckan men det var en beställningsvara så vet inte när den kommer, snart förhoppningsvis! // knähöga boots, börjar tycka att det är snyggt. // VS 'sheer love', luktar såå gott! // två nagellack från essie luxeffects kollektion, 'sparkle on top' och 'jazzy jubilant' heter dom, så himla fina. ♥
Jasmine Lundvall

bootsen är så snygga!

Elinore

Vart finns bootsen att köpa? :) Så himla snygga!

Pauline

så fina saker

Celine

- Men åh ja jag har verkligen längtat efter den! :D

☆Z I N J A☆

shit vad snygga skor:D

Annie

Jag vill ha en MacBook Air :'D
Har en så himla gammal dator, köpte den begagnad för ca 7 år sedan :o så himla tråkigt :/

Alicias FOTOBLOGGღ

Åh, vad kul med en iPad air, hoppas att du blir nöjd! :')

Sv: Tack fina du! :D

veronica eriksson

Mycket snyggt och bra! :) Kram

Amanda

Massa fint :D

Alice

vill med ha allt!

Michelle

Detta kan åka på min önskelista också! :D

Milina Salihodzic

VS sitter aldrig fel!

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Skulle inte tacka nej till dom där sakerna!

jossan

Mycket fint man vill ha :)

sv: Ja, nu efter 7 avsnitt tycker jag att den blir bättre, ganska rolig :D

sannas rum

Allt det där vill jag med ha (minus Sheer Love Body Mist, för den har jag redan, men hade kanske inte vart heeelt fel med en till ;P)

Sara Ekman

såå mycket fint! :) Sheer love är så go!

Felicia Karlström

Härligt, fick en iPad Air på julafton. Perfektion är den! :D

Hanna

Vad fina saker :)
Sv: Ja, helt klart läsvärt!

Jossan

Gillar bootsen :)


Sv; Åååh men det var verkligen såå gott! Man blir så bortskämd när man har kompisar som kan laga underbar mat ;)

Emeliee

åh snygga stövlar!!
sv: åh ja visst är dem!!

Amanda [SPONTAN]

Härliga grejer :)

Julia

Älskar VS!! Är själv ägare av coconut passion, mango temptation och pure seduction, de luktar gudomligt ;)

sara

Fina saker, skulle också vilja ha allt :)

céline

gud så mycket fint! sheer love luktar ju föör gott!!
kramar :)

Johanna - A dream as a model ♥

Fina grejer :)

Marta

Åh, vill med ha essie nagellacken! :)

Linnéa

Åh, underbara wishes där <3

anna

snygga stövlar!

Emelie

Härlig önskelista! :)

Johanna Gustafsson

så fina saker!

Reporter|Olivia

Åh najs!

SV: Ja verkligen. :D

Felicia

Bra önskningar, lacken är ju faaaab!

puss

Sandra

Om du gillar höga stövlar med dragkedja bak rekommenderar jag Johnny Bulls. Jag har ett par och älskar de mer än något! http://sandramayer.se/2013/december/johnny-bulls-in-my-heart.html#comments

Svar: åh vad snygga, vart köpte du dom? :D
Julia

Sandra

Jag köpte mina älskade Johnny Bulls på en hemsida som heter Johanssons (http://johanssons.se/butik/johnny-bulls-11/) och då fick jag dem två dagar efter att jag beställt dem. Däremot finns dem på billigare ställen som:
1. http://www.zoeshoes.se/sv/articles/2.9.5457/johnny-bulls-stovel-hog-johnny-bulls-svart
2. http://www.ellos.se/johnny-bulls (dock rekommenderar jag inte Ellos för där är väntetiden till 10 mars!!!).

Jag betalade lite mer för mina Johnny Bulls hos Johanssons eftersom att jag var desperat efter dem och Zoe's (som är billigare) inte hade min storlek på lager just då (35). Idag har de fler storlekar hos Zoe's, men om de är bättre än Johanssons vet jag inte! ^^

linda

Åh vad fina saker :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: