slide show

NY is killing me

 
Hittade dom här snygga (och mysiga!) topparna på nelly.com för några dagar sen. jag skulle verkligen vilja ha den långärmade men den kostar lite väl mycket men man kanske ska unna sig när första lönen kommer nästa månad? gillar ni dom? ♥
Linda

ja älskar det!:D

Amanda

Snygga!

sofia

snygga :D

♫♪ sandra - en musikblogg

snygga!

Linnéa

Ja, jag vill verkligen ha den Michael Kors-klockan, sååå bra <3

Kelly

Fina :)

Milina Salihodzic

Snyggt :D

åh älskar new york! måste införskaffa mig de där!:D

johanna

tack! jag gillar verkligen den långärmade jag med!

fru josefine

Ja den var snygg, men som sagt lite väl dyr för min del :)

Sara Ekman

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: