slide show

My nailstaweek

 
Det blev ingen instaweek utan mer en nailstaweek den här veckan haha, nästan bara nagelbilder ju.
 
1. min fina nagellackssamling. 2. vårdesign. 3. nya saker från NSI! 4. en av mina nya favoritdesigner. 5. mitt superhäftiga kromlack från OPI. 6. gellack på G! 7. påväg hem i fredags. 8. NSI la upp en bild på mina naglar på deras instagram haha, lite kul. dock taggade dom inte mig utan gjorde bara reklam för sitt top coat.
Johanna - A dream as a model ♥

shit många nagellack haha! :)

guuuuud va snyggt!:D

sofia

Tack :D

Sarah

Åh skulle också vilja ha så många lack.. hur många har du? .D

Michelle

Snyggt! Gillar de rosa naglarna med zebra och leopardmönster! :)

ellenfelixson.blogg.se

Åh herregud vad många nagellack du har haha :)

frida

Vilka snygga naglar du har hela tiden då! :)

aina [fotoblogg]

Hur kan du vara så duktig på att måla naglarna!? :O

FlizanLizan

Snygga :D

sara

Nej vi vet inte om det är en tjej eller kille som gömmer sig i min mage, så det ska bli riktigt spännande att se sen när den väljer att komma ut :)

Svar: vad spännande!! :)
Julia

Linnéa

Åh dom där blommande naglarna är sååå fina <3

Emma

Så otroligt fina naglar och dessutom väldigt inspirerande bilder! :)
Kram

veronica eriksson

Otroligt fina naglar! Älskar de rosa, otroligt fina! :) Kram

Tigerhonan

Mycket fina bilder!

frida christina

Så roligt med naglar!

hanna

det är så snyggt med fixade naglar :D

Frida

Åh vad fina! ^^

Alma

Åh vad fina designer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: