slide show

MIXED

 
Mina senaste naglar (målade igårkväll) ser ut såhär, lite blandat mönster. om ni undrar hur jag satte fast glittret på ringfingret så målade jag nageln i ett silvrigt nagellack först så inte mellanrummen ska synas lika bra och sen satte jag helt enkelt fast glittret en efter en med en pensel, tar lite tid men det blir ju rätt häftigt.
Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!

anna

wow! supersnyggt!

Emma

Men åhh så snygga naglar! :) Vad duktig du är! :)
Svar: Tack fina du! :)
Kram

MATILDA

snygga!

sophiejaneman [FOTOGRAF]

shit va snygga naglar!

ericaandersson

svar: förstår det!

Sjukt snygga naglar!

Anna

Så coola! Vore kul om du var med och diskutera naglar i modeforumet: http://forum.modekampanj.com/naglar/

Ronja

Sjukt snygga!

Michelle

Som vanligt, grymt snygga!!!

åhh så snyggt!:D

Ebba ♥

Åh vad fint!!

Sv: Tack så jättemycket, kramar ♥

Amanda

Snyggt!

Natta

Jättesnyggt! Helkär i desa naglar! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

super snyggt

Julia

Jäklar va snyggt! :)

Anonym

Snyggt:)

Svar: tack :)
Julia

bookofems.blogg.se

snyggt!!

F R I D A - M A R I A

Du har alltid så himla fina naglar!

Svar: tack :D
Julia

Anita

Snyggt! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Hemma Hos Felicia

verkligen snygga! :)

Lina

Herregud vad snygga!! Du är verkligen grym på att fixa naglar! Love them o.O

Svar: tack!! :D
Julia

Lina

Btw, var kan man köpa det glittriga nagellacket? :)

Svar: typ kicks, åhlens alla sånadär ställen som säljer OPI :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: