slide show

Mitt 2013 - del 4

Här är den sista delen av min årsresumé med månaderna oktober-december.
 
Oktober;
 
 
 
var ute och fotade lite.
 
 
 
saknar att kunna ta outfitbilder i dagsljus haha.
 
 
 
 
såhär såg nagellackssamlingen ut och den har ju växt en del sen dess hehe..
 
 
new in.
 
 
 
skaffade äntligen ett smyckesträd!
 
 
 
mer naglar.
 
 
fick hem en glossybox.
 
november;
 
 
 
lite nytt från nelly.
 
 
silvrigt nagellack. ♥
 
 
fick ännu ett paket och den här gången var det lite nagelsaker från NSI!
 
 
 
gjorde rosa dip dye med en slags 'hårskugga' som jag köpte på kicks.
 
 
himlen var så fin!
 
 
december;
 
 
2 nya nagellack, jag köpte/fick sammanlagt 12 nagellack tror jag det blir bara i december hehe. love nailpolish.
 
 
 
 
 
glittriga naglar. ♥ i snow you love me heter det glittriga och kommer från OPI, älskar den.
 
 
blev mycket varm choklad med mini marshmallow i, mums.
 
 
köpte en ny topp som jag verkligen gillar.
 
 
 
mina julnaglar såg ut såhär.
 
 
fick en systemkamera i julklapp, blev så glad!
 
 
köpte lite på nellys rea. efter det åkte jag till stockholm med frida och shoppade lite till, det var ju bara för några dagar sen så tänker inte lägga upp några bilder på det jag köpte för det gjorde jag nyss.
 
 
en outfit från i måndags innan jag åkte till min syster, hann aldrig lägga upp det här. sen har jag inte så mycket mer bilder att visa, nyårsbilderna har jag också nyligen lagt upp. nyårsoutfiten däremot har jag inte ens fotat så kan göra det idag!
 
nu hoppas vi på 2014 blir ett grymt bra år. ♥
Berta K

Sv: Tack för tipset :D

Anita

Så fina bilder :D

Karin

Häftiga naglar!
Själv så håller jag också på med naglar, skulle vara roligt om du vill kika in på min blogg nu när jag gjort en ny start!
Ha en fortsatt bra dag :)

Celine

Såååå snygga naglar & outfits!

Michelle

Underbara bilder! Fina naglar som alltid! :)

sv: Inga problem! kram! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Hjääälp vad mycket nagellack du har!! hahaha

LORISSA LOVEBOMB

DITT RUM!!! <3

sv: ooja, jag är så taggad på ett vegetariskt år :D Förmodligen leder det till mer lagad mat, så det inte finns så mycket färdigmat som är vegetarisk.

MADDISENJ.SE

Härliga bilder!

Emelie

Ser ut som du hade ett riktigt bra år! Med styling och naglar och sånt!:) du är så jäklans grym på naglar!!

Josephine - Moving to London

Sv; Ja, det ska bli riktigt kul :D

Amanda

Jättefina bilder, älskar alla bilder på naglarna :)

Amanda [SPONTAN]

Jag som tyckte jag hade många nagellack ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: