slide show

Mer julklappar

 
 
 
 
Jag fick lite julklappar av min syster nu när jag var där, här kan ni se vad som låg i paketen!
Emelie

Vilka härliga julklappar! :D

Nathalie Tegelstam

Härliga julklappar :)

Elinore

åå peel of base har jag länge velat prova :D
Du får berätta om det funkar bra! :)

Amanda

Åh vs luktar så gott :D

aansoo.blogg.se

alltså VS <3

Alma

åh, vilka bra saker, har också Pure Daydream i body mist, den luktar såå gott! :)
sv: åh, tack!

Emelie

Hoppas alla produkter är bra!Har du testat några? :)

Sara Ekman

Härliga julklappar :)

Michelle

Men åh, snäll syster! :)

Linnéa

Åh, underbara klappar du fått <3

JUNITJEJ

Härliga julklappar!

Anita

Fina saker :D

Eleonora Adriana ♥

Härliga julklappar! :)

LORISSA LOVEBOMB

Toppenbra klappar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: