slide show

MATTSVART

 
Gjorde nya gelénaglar idag på mig själv som jag inte blev så nöjd med (såå korta ju! iallafall för mig haha) så jag lackade dom i ett svart nagellack+ett matt top coat så länge. får se när jag gör nya naglar igen men det lär väl inte ta så lång tid innan det händer haha, tycker synd om mina naglar..
Johanna

så snygga!

Sofia

Tycker det ser väldigt fint ut jag. :)

céline

gud så snyggt!!

Louise

Snyggt! :)

Fatma

Riktigt snyggt!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

milina.blogg.se

så snyggt med matta färger!

Nelly

Vilket fräckt lack :)

Anna Franzen

Snyggt

Linnéa

Svart är ju såååå snyggt :p

H A N N A ♥

Super snygga! :D

ami

Du är duktig men den svarta var snygg!

Showbrains

Så jävla snyggt!

Simon Lindbäck

Sv: Tack så mycket! :D

frida christina

Sjukt snyggt!

MATILDA

Snyggt

anna

riktigt snygga! :)

Anita

Nej så snyggt :D

sara

Snyggt lack!! Å snygga naglar du har, mina är så ojämna så att det är typ pinsamt att ha nagellack på dom ;)

Svar: tack! fila dom så dom blir jämna då :)
Julia

Hanna

Undrar vad du tar för ett nytt set naglar ?
Älskar dina naglar, så duktig!

Svar: jag gjorde spetsiga med fransk manikyr, visar sen :) tack! :D
Julia

Celine

Så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: