slide show

make A statement

 
Gillar ni mitt nya halsband som jag köpte igår? ett stort, riktigt statement halsband! ♥
Sara

Riktigt snyggt halsband!! :)

MATILDA

Vad fint! Ser väldigt lyxigt ut

Svar: ja visst gör den! :)
Julia

Emelie

gud så fint!!=)

aina [fotoblogg]

Så snyggt :)

Mathilda

Ja, jättefint verkligen!!

Jenny Karlsson

gud vad snyggt!

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

Fanny

Jag ÄLSKAR det, gud så fint det var!

Svar: jaa visst är den fin! :D
Julia

Emelie

Åååh så fint! ♥

Svar: visst är den! :)
Julia

elin stridh

åh fint :D bloglovinbyte? :D

Josephine - Living in London

Snyggt!

Sv; Ja, visst är dom :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Fullkomligt ÄLSKAR det! Vart tusan har du köpt det?? :D ♥

Svar: lindex :)
Julia

Hanna

Jag tycker det var jätte fint :)

Ebba ♥

Åh vad snyggt!!

Sv: Håller helt med haha, kram ♥

Malin

snyggt! :-)

Anita

Snyggt! :D

Emma Broberg

så himla snyggt!! ha en fin kväll, kram. <3

Julia - En träningsblogg.

Snyggt!

Kram! /FitnessbyJulia.

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

milina.blogg.se

gud så snygg!

Ronja

Fy satan vad snyggt, want!

Ida

ojoj vad fint!!

Linnéa

Grymt snyggt <3

sara

det är superfint :)

Erica

shit va snyggt! vart köpte du den? :)

Svar: lindex :)
Julia

F R I D A - M A R I A

Halsbandet är så himla läckert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: