slide show

Jeansjackan

Jag längtar verkligen tills det börjar bli varmt ute så jag kan använda min fina jeansjacka (skinnjackan med såklart!) och ta outfitbilder i dagsljus. solen går upp när jag har gått hemifrån och hunnit gå ner innan jag har slutat jobba och det är så himla tråkigt. men snart så..
bexollila.

a redbull är gott!!!
sjukt snygg outfit :D

milina.blogg.se

Snyggt :D
Vart är jeansjackan ifrån? :)

En plats i solen

Det är så snyggt med jeansjacka

Michelle

Så snyggt!!

sv: Men eller hur?! Vill ha! :D

Helena R

Snyggt! :)

aina [fotoblogg]

Åh vad snygg den var!

frida christina

Så fin, gillar sjalen också!

Christina

Så himla snygg :)
Håller med om att det är svårt att få till bra bilder med naturligt ljus nu under vintern. Att använda lampor eller blixt blir inte helt detsamma.

Linnéa

Åh, jeansjacka = ett måste <3

Rebecka

Fint!

Sv: Verkligen:)

Pauline

längtar också!

Celine

- Tack så mycket! :)

Anita

Snyggt! :D

Hanna

Vad snygg jeansjacka! :)
Sv: Tack så mycket :)

Anonym

Vart kommer den vita baströjan? Jättefina outfits! <3

Svar: om du menar den stickade så kommer den från vero moda! :)
Julia

Matilda

Åååh vad fint! :)

Sofia

Jag brukar använda min jeansjacka inomhus på vintern, istället för en tjock tröja eller kavaj liksom. Fuska till sig sommarkänsla liksom. :)

Svar: vad smart, det ska jag göra :D att jag inte tänkt på det haha!
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

så snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: