slide show

IDAG

 
Försökte ta lite outfitbilder med iphonen på jobbet idag, gick ju sådär men det blir inte direkt bättre kvalité när jag tar hemma i mörkret med systemkameran så. hade iallafall på mig min jeansjacka idag, (den är perfekt att ha inomhus för det är så kallt i salongen, iallafall där jag sitter och gör naglar för det drar vid fönstret) en söt topp från nelly, dr denim jeans och halsband som också kommer från nelly.
Emelie

Gud så snyggt!!

jättefin outfit:D

Linnéa

Såååå fint <3

Ja, kolla verkligen serien :)

Tigerhonan

Fina du :)

Johanna - A dream as a model ♥

fint! :) Men lite kalt med jeansjacka :/

Amanda [SPONTAN]

Superfint :)

Amanda

Snyggt!

anna

snyggt!

Hanna

Vad fin outfit :)

Sara Ekman

Fint :)

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Väldigt fint!:)

Johanna

fin outfit!

frida christina

Sjukt snyggt!

Nina

Fint halsband!!

milina.blogg.se

så snyggt :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Åhh älskar toppen! :D

MATILDA

Fint!

Pauline

snygg outfit! :)

Michelle

Så snygga accessoarer!! :)

sara

Snyggt! :)

fru josefine

Åh älska klockan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: