slide show

Glitter

 
Såhär blev de första naglarna jag gjorde igår, de andra fotade jag aldrig men vi körde iallafall på ett glittrigt uv-lack. på naglarna på bilden gjorde vi ingen förlängning utan det blev en förstärkning med lite glitter. idag har jag ingen kund inbokad men jag hoppas det kommer någon som vill göra något kul mönster eller liknande! ♥
Emma

Blev superfint! :)
Svar: Tack fina du! :)
Kram

Pauline

kul :)

Michelle

Så fint!! Älskar glitter! :)

Matilda

Gud vad fint! :)

Sv: Ja men vsst är de? :D

Linnéa

Åh, sååå fint <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

Fatma

Snyggt!

Linda

fina :)

Ebba ♥

Åh vad fint!

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!
Vad använder du när du bara gör en förstärkning?

Svar: samma saker som jag alltid använder annars förutom tippar och lim ;)
Julia

Nicole

Snyggt!!
Kika gärna in på min blogg och svara på vad du tycker ser godast ut utav alla USA godingar! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

åh fint!

Anita

Fint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: